Nowa usługa komunikacji w polskim języku migowym (PJM)

Print Drukuj
Komenda Główna Ochotniczych Hufców Pracy planuje od dnia 01.08.2022r. uruchomić w ramach Centrum Informacyjnego Służb Zatrudnienia Zielona Linia nową usługę, która umożliwi uzyskiwanie informacji o aktywizacji zawodowej i rynku pracy również przez osoby niesłyszące lub słabosłyszące posługujące się językiem migowym.
 
Zaplanowano dwa sposoby na wykorzystanie komunikacji w języku migowym:
  1. Videorozmowa osoby głuchej lub niedosłyszącej z konsultantem Zielonej Linii, który zna język migowy. Połączenie będzie możliwe przez Internet, z dowolnego miejsca.
  2. Skorzystanie z usługi tłumaczenia na język migowy przez pracownika dowolnego urzędu pracy, który obsługując klienta głuchego  lub niedosłyszącego będzie mógł połączyć się przez Internet na videorozmowę z konsultantem Zielonej Linii, który zna język migowy  i który będzie tłumaczył rozmowę  pomiędzy pracownikiem urzędu, a osobą głuchą lub niedosłyszącą (funkcja tłumacza).

Połączenie z konsultantem będzie możliwe z adresu:
https://zielonalinia.gov.pl/zl-migowy

 
Informacje o publikacji dokumentu