Informujemy, że proces rekrutacyjny dla osób starających się
o uzyskanie dotacji na utworzenie działalności gospodarczej,
obejmujący nabór Formularzy rekrutacyjnych (Zał. nr 1 do Regulaminu Rekrutacji
Uczestników Projektu „Lubuski Biznes ma POWER") oraz Załącznik nr 4
i Załącznik nr 5, dostępne do pobrania poniżej,
rozpocznie się w dniu 17.03.2021 od godz. 8:00,
a zakończy w dniu 06.04.2021 do godz. 16:00.
Dokumenty rekrutacyjne należy składać osobiście w Biurze Projektu:
Organizacja Pracodawców Ziemi Lubuskiej,
ul. Reja 6, 65-076 Zielona Góra,
czynnym w czasie trwania naboru Formularzy rekrutacyjnych od pn.-pt., godz. 8:00-16:00,
oraz w Filii Biura Projektu:
Angelika Sznabel Akapit,
ul. Długosza 22a/1, 68-200 Żary,
czynnej w trakcie trwania naboru Formularzy rekrutacyjnych od pn.-pt., godz. 8:00-15:30,
lub za pośrednictwem poczty lub przesyłką kurierską na adres:
Angelika Sznabel Akapit, ul. Sarnia 17, 68-200 Żary,
lub elektronicznie na adres e-mail: power@akapit.edu.pl.
Zgodnie z § 7 pkt. 4 Regulaminu Rekrutacji Uczestników Projektu, w przypadku wpłynięcia liczby wniosków dwukrotnie przekraczającej planowaną liczbę Uczestników Projektu Beneficjent zastrzega sobie prawo do skrócenia terminu naboru. Beneficjent poinformuje o terminie zakończenia przyjmowania Formularzy rekrutacyjnych na stronie internetowej co najmniej 1 dzień przed zakończeniem naboru Formularzy rekrutacyjnych.
Formularz rekrutacyjny w wersji elektronicznej można wypełnić za pomocą bezpłatnego programu Adobe Reader do pobrania poniżej.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: +48 531 477 970, +48 533 496 716
oraz adresem e-mail: power@akapit.edu.pl
DOKUMENTY DO POBRANIA:
- Regulamin Rekrutacji Uczestników Projektu
- Załącznik nr 1 - Formularz rekrutacyjny (PDF)
- Załącznik nr 2 - Karta weryfikacji formalnej Formularza rekrutacyjnego (PDF)
- Załącznik nr 3 - Karta oceny merytorycznej Formularza rekrutacjnego (PDF)
- Załącznik nr 4 - Oświadczenie Kandydata/Uczestnika Projektu o przetwarzaniu danych osobowych (PDF)
- Załącznik nr 5 - Oświadczenia Kandydata/Uczestnika Projektu (PDF)
- Załącznik nr 6 - Formularz diagnozy potrzeb szkoleniowo-doradczych (PDF)
- Załącznik nr 7 - Karta oceny predyspozycji Kandydata (PDF)
- Załącznik nr 8 - Zbiorcza karta oceny procesu rekrutacji do projektu (PDF)
- Załącznik nr 9 - Procedura potwierdzania dokumentem urzędowym statusu osoby pozostającej bez zatrudnienia (PDF)
- Załącznik nr 10 - Oświadczenie uczestnika projektu o utracie zatrudnienia z powodu pandemii COVID-19 (PDF)
- Załącznik nr 11 - Oświadczenie uczestnika projektu o okresach zatrudnienia (PDF)
- Załącznik nr 12 - Oświadczenie uczestnika projektu o pozostawaniu osoba bezrobotną niezarejestrowaną lub osobą bierną zawodowo (PDF)
- Załącznik nr 13 - Umowa o udzielenie wsparcia szkoleniowego (PDF)
- Załącznik nr 14 - Regulamin zwrotu kosztów dojazdu (PDF)
- Załącznik nr 15 - Wniosek o zwrot kosztów dojazdu uczestnika projektu środkami komunikacji publicznej lub taksówką (PDF)
- Załącnzik nr 16 - Wniosek o zwrot kosztów dojazdu uczestnika projektu samodem prywatnym/użyczonym (PDF)
- Załącznik nr 17 - Opis sektorów wykluczonych z możliwości ubiegania się o otrzymanie wsparcia zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (UE) nr 14072013 z 18.12.2013
KONTAKT Z BIUREM PROJEKTU
Organizacja Pracodawców Ziemi Lubuskiej, ul. Reja 6, 65-076 Zielona Góra,
Kontakt: e-mail: power@akapit.edu.pl
numer telefonu: (68) 327 18 81; numery telefonów kom.: 531 477 970, 533 496 716
Biuro Projektu otwarte w dni robocze (od poniedziałku do piątku) od 10.30 do 15.00
W trakcie trwania naboru Formularzy rekrutacyjnych:
Biuro Projektu otwarte w dni robocze (od poniedziałku do piątku) od 8.00 do 16.00