Dotacje dla mikro i małych przedsiębiorców określonych branż na podstawie
rozporządzenia od 1 lutego 2021 r. - nabór wniosków
rozporządzenia od 1 lutego 2021 r. - nabór wniosków
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Zielonej Górze
ogłasza nabór wniosków od 1 lutego 2021 r. do 31 marca 2021 r. na
DOTACJE DLA MIKRO I MAŁYCH PRZEDSIĘBIORCÓW
o której mowa w rozdziale 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 stycznia 2021 r. w sprawie wsparcia uczestników obrotu gospodarczego poszkodowanych wskutek pandemii COVID-19 (Dz. U. poz. 152), z uwzględnieniem przepisów art. 15 zze4 ustawy z dnia 9 grudnia 2020 r. o zmianie ustawy
o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw.
(Dz. U. 2020 poz. 1842, z późn. zm.) - ustawa reguluje kwestie dotyczące dotacji, które nie zostały ujęte w rozporządzeniu.
Wnioski należy składać wyłącznie w postaci elektronicznej poprzez platformę praca.gov.pl
po opatrzeniu ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym
Wnioski złożone bez wymaganego podpisu nie będą podlegały procedurze rozpatrzenia.
Złożone wnioski zostaną rozpatrzone pod kątem formalnym i merytorycznym.
Urząd nie ponosi odpowiedzialności za awarię platformy praca.gov.pl, niewłaściwie przesłane
lub uszkodzone pliki.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
(68) 45 65 677, (68) 38 50 760 w godz. od 8.00 do 13.00
Wnioski na dotację mogą składać przedsiębiorcy, którzy:
o której mowa w rozdziale 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 stycznia 2021 r. w sprawie wsparcia uczestników obrotu gospodarczego poszkodowanych wskutek pandemii COVID-19 (Dz. U. poz. 152), z uwzględnieniem przepisów art. 15 zze4 ustawy z dnia 9 grudnia 2020 r. o zmianie ustawy
o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw.
(Dz. U. 2020 poz. 1842, z późn. zm.) - ustawa reguluje kwestie dotyczące dotacji, które nie zostały ujęte w rozporządzeniu.
Wnioski należy składać wyłącznie w postaci elektronicznej poprzez platformę praca.gov.pl
po opatrzeniu ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym
Wnioski złożone bez wymaganego podpisu nie będą podlegały procedurze rozpatrzenia.
Złożone wnioski zostaną rozpatrzone pod kątem formalnym i merytorycznym.
Urząd nie ponosi odpowiedzialności za awarię platformy praca.gov.pl, niewłaściwie przesłane
lub uszkodzone pliki.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
(68) 45 65 677, (68) 38 50 760 w godz. od 8.00 do 13.00
Wnioski na dotację mogą składać przedsiębiorcy, którzy:
- na dzień 30 listopada 2020 r. prowadzili działalność gospodarczą, oznaczoną określonymi kodami Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD) 2007 jako rodzaj przeważającej działalności* (Kody PKD w załączniku),
- przychód z ich działalności uzyskany w miesiącu poprzedzającym miesiąc złożenia wniosku był niższy co najmniej o 40% w stosunku do przychodu uzyskanego w miesiącu poprzednim lub
w analogicznym miesiącu 2020 r.; - nie mieli zawieszonej działalności gospodarczej na okres obejmujący dzień 30 listopada 2020 r. oraz w dniu składania wniosku,
- nie naruszyli ograniczeń, nakazów i zakazów w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ustanowionych w związku z wystąpieniem stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii.
Przedsiębiorcy, którzy złożyli wnioski o dotację (kod PSZ-DBDG) w poprzednim naborze od 19 grudnia 2020 do 31 stycznia 2021 r. również mogą złożyć wnioski w ramach niniejszego naboru.
UWAGA: Jak dołączyć dokument w sprawie
W celu usprawnienia kontaktów z PUP w Zielonej Górze dla przedsiębiorców, którzy złożyli wnioski
o wsparcie w ramach Tarczy Branżowej 7.0 i chcą przesłać dodatkowe informacje i wyjaśnienia dotyczące złożonego wniosku, załączamy instrukcję jak dołączyć dokument lub wnioskować
o anulowanie wcześniej złożonego wniosku:
- Zaloguj się na Praca.gov.pl
- Wybierz: „Dokumenty wysłane"
- Zaznacz wniosek, którego dotyczą zmiany
- Wybierz: „Kontynuuj korespondencję"
- Wybierz: „Pismo w sprawie"
- W pkt 4 wpisz treść pisma, które chcesz przesłać do Urzędu
- Istnieje możliwość dołączenia załączników. Maksymalny rozmiar załącznika to 4MB
- Przygotowany dokument należy podpisać profilem zaufanym lub podpisem elektronicznym.