Łomżyńskie Targi Pracy - 9 maja 2025

W dniu 9 maja 2025 r. w siedzibie Akademii Łomżyńskiej odbyły się Targi Pracy zorganizowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Łomży oraz Podlaską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy. Impreza zorganizowana została pod Honorowym Patronatem Starosty Łomżyńskiego. Targi Pracy adresowane były do osób bezrobotnych, poszukujących pracy oraz wszystkich chcących podnieść swoje kwalifikacje.
W trakcie wydarzenia, w ramach którego wystawiło się 39 firm, stowarzyszeń i instytucji, można było skorzystać z informacji o możliwościach podjęcia zatrudnienia, udziału w szkoleniach oferowanych przez instytucje edukacyjne. Uczestnicy wydarzenia mogli skorzystać z konsultacji oraz zasięgnąć informacji na temat planowania przyszłej ścieżki edukacyjno-zawodowej, usług świadczonych przez instytucje wspierające proces wejścia na rynek pracy oraz poruszania się po nim, mogli też poznać oferowane warunki zatrudnienia w instytucjach i firmach będących wystawcami.

Wśród wystawców zaprezentowały się m.in. następujące firmy i instytucje: Zasmakuj w Łomży, Avito (firma telekomunikacyjna), Bank Pekao, Bank Pekao BP, BNP Paribas, EDPOL, Monolit (okna, drzwi), Literkowo (dekoracje), prim market, Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży OHP w Łomży, Fundacja Aktywizacja, Zakład Podstawowej Opieki Zdrowotnej w Łomży, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Państwowa Inspekcja Pracy, Policja, Służba Więzienna, 18 Łomżyński Pułk Logistyczny, Akademia Sukcesu,  Zakład Usług Informatycznych NOVUM Sp. z o.o., NEAM - Inżynieria Przemysłowa, Automatyzacja oraz wspomaganie produkcji okien.

Informacje dotyczące możliwości uzyskania wsparcia w obszarze poruszania się po rynku pracy można było pozyskać od przedstawicieli Akademii Łomżyńskiej, Powiatowego Urzędu Pracy w Łomży oraz Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Białymstoku. Pracownicy WUP w Białymstoku udzielali informacji na temat usług urzędów pracy, w tym możliwości skorzystania z poradnictwa zawodowego, poszukiwania pracy w ramach sieci EURES.