Nabór wniosków o udzielenie dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników - Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

Nabór wniosków o udzielenie dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników

Logo Programu RPO oraz POWER

Tarcza antykryzysowa

Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
ogłasza nabór
 
WNIOSKÓW O UDZIELENIE DOFINANSOWANIA CZĘŚCI KOSZTÓW WYNAGRODZEŃ PRACOWNIKÓW ORAZ NALEŻNYCH OD TYCH WYNAGRODZEŃ SKŁADEK NA UBEZPIECZENIA SPOŁECZNE DLA KOŚCIELNEJ OSOBY PRAWNEJ DZIAŁAJĄCEJ NA PODSTAWIE PRZEPISÓW O STOSUNKU PAŃSTWA DO KOŚCIOŁA KATOLICKIEGO W RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ, O STOSUNKU PAŃSTWA DO INNYCH KOŚCIOŁÓW I ZWIAZKÓW WYZNANIOWYCH ORAZ O GWARANCJACH WOLNOŚCI SUMIENIA I WYZNANIA, ORAZ JEJ JEDNOSTCE ORGANIZACYJNEJ

przyznanego na podstawie art.15zze2  ustawy z dn. 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.
 
Zapraszamy do składania wniosków  
dla kościelnej osoby prawnej oraz jej jednostki organizacyjnej, której siedziba znajduje się na terenie powiatu zielonogórskiego. 

 
Wnioski należy składać
- wyłącznie w wersji elektronicznej poprzez platformę praca.gov.pl  (Tarcza antykryzysowa)
- w wersji papierowej poprzez operatora pocztowego lub bezpośrednio w urzędzie do skrzynki podawczej umieszczonej w przedsionku urzędu

 
Pamiętaj!
Do wniosku o udzielenie dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne dla kościelnej osoby prawnej oraz jej jednostki organizacyjnej obowiązkowo dołącz:

1. Umowę o wypłatę  dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne.

2.Załącznik nr do Wniosku, pod którym znajdują się dwa kalkulatory.

3. Kopię pełnomocnictwa do reprezentowania Wnioskodawcy (jeśli dotyczy).
 

UWAGA
 
1. Dofinansowanie jest wypłacane w okresach miesięcznych, na podstawie danych dołączonych do wniosku, o których mowa w ust. 8 pkt 2 i 3 ustawy. Kościelna osoba prawna  obowiązana jest poinformować powiatowy urząd pracy w formie oświadczenia o każdej zmianie danych, o których mowa powyżej, mających wpływ na wysokość wypłacanego dofinansowania w terminie 7 dni roboczych od dnia uzyskania informacji o jej wystąpieniu i w przypadku zmiany tych danych, powiatowy urząd pracy ustala wysokość następnej transzy z uwzględnieniem zmian zgłoszonych przez kościelną osobę prawną oraz jej jednostkę organizacyjną. Do informacji kościelna osoba prawna zobowiązana jest dołączyć zaktualizowany Wykaz pracowników stanowiący Załącznik nr 2 do Wniosku.

2. Kościelna osoba prawna jest obowiązana do utrzymania w zatrudnieniu pracowników objętych Umową przez okres dofinansowania. W przypadku niedotrzymania tego warunku kościelna osoba prawna zwraca dofinansowanie bez odsetek, proporcjonalnie do okresu nieutrzymania w zatrudnieniu pracownika, w terminie 30 dni od dnia doręczenia wezwania Starosty. Powyższego nie stosuje się w przypadku rozwiązania umowy opracę przez pracownika objętego umową, rozwiązania z nim umowy o pracę na podstawie art. 52ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks pracy lub wygaśnięcia stosunku pracy tego pracownika, w okresie, na który przyznane zostało dofinansowanie. W przypadku gdy kościelna osoba prawna na miejsce tego pracownika zatrudni inną osobę, zostaje ona objęta Umową.

3. Kościelna osoba prawna jest obowiązana złożyć do Urzędu Pracy dokumenty potwierdzające prawidłowość wykorzystania otrzymanych środków oraz dokumenty potwierdzające zatrudnienie pracowników, na których otrzymał dofinansowanie, w terminie 30 dni po zakończeniu okresu dofinansowania.

4. Oświadczenia zawarte we Wniosku oraz oświadczenie składane przez kościelną osobę prawna oraz jej jednostki organizacyjne w celu poinformowania urząd pracy o zmianie danych, kościelna osoba prawna składa pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń.

5.Dofinansowanie nie podlega egzekucji sądowej ani administracyjnej, z wyjątkiem egzekucji prowadzonej na rzecz osób, na których wynagrodzenia i należne od tych wynagrodzeń składki na ubezpieczenia społeczne to dofinansowanie zostało przekazane.


Dodatkowych informacji na temat dofinansowania do wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składkach na ubezpieczenia społeczne udzielają:


Anna Bednarek tel. 68 456 56 49, w godz. 7:30-13:30
Magdalena Krężel  tel. 68 456 56 49, w godz. 7:30-13:30
Aleksandra Jankowiak tel. 68 456 56 58, w godz. 7:30-13.30


ZAŁĄCZNIKI (Kliknąć Tutaj)

 
Informacje o publikacji dokumentu

5,0%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec maja 2025 r.

wykres statystyki

  • 1.721,90 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 2.066,30 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 861,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • do 53.773,70 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz

Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
ul. Batorego 126 A
65-735 Zielona Góra
NIP:
973-007-79-42
Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePUAP: /pupzielonagora/skrytka
e-Doręczenia: AE:PL-30705-61996-BSSBE-21
 
Godziny pracy urzędu
poniedziałek: 7:00 - 15:00
wtorek: 7:00 - 15:00
środa: 7:00 - 15:00
czwartek: 7:00 - 15:00
piątek: 7:00 - 15:00


Obsługa bezrobotnych:
poniedziałek - piątek 7:30 - 14:00

Bilety z systemu kolejkowego
wydawane są od poniedziałku do piątku w godzinach:
7:00 - 13:00

Obsługa interesantów:
poniedziałek - piątek 7:00 - 14:00


Rejestracja elektroniczna oraz osobista