Dotacje dla mikro i małych przedsiębiorców określonych branż na podstawie rozporządzenia od 1 lutego 2021 r. - nabór wniosków - Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Dotacje dla mikro i małych przedsiębiorców określonych branż na podstawie rozporządzenia od 1 lutego 2021 r. - nabór wniosków
Nabór wniosków o dotacje dla mikro i małych przedsiębiorców w Zielonej Górze odbywa się od 1 lutego do 31 marca 2021 r. Dotacje regulowane są przez rozporządzenie z dnia 19 stycznia 2021 r., mające na celu wsparcie firm poszkodowanych przez COVID-19. Wnioski można składać wyłącznie elektronicznie na platformie praca.gov.pl, wymagany jest kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany. Wnioski bez tych podpisów nie będą rozpatrywane.
Przedsiębiorcy ubiegający się o dotację muszą spełniać określone warunki, w tym prowadzenie działalności na dzień 30 listopada 2020 r. oraz wykazanie spadku przychodów o min. 40%. Nie mogą mieć zawieszonej działalności ani naruszać przepisów dotyczących epidemii.
Przedsiębiorcy, którzy wcześniej składali wnioski, mogą również wziąć udział w tym naborze. Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie. W przypadku chęci przesłania dodatkowych informacji do Urzędu, dostępne są podane instrukcje, jak dołączyć dokumenty elektronicznie, z maksymalnym rozmiarem załącznika wynoszącym 4MB.
Informacje o wybranych załącznikach
- kody_pkd_tarcza branżowa od 01.02.2021.pdf:
Załącznik zawiera zestawienie kodów PKD dotyczących różnych branż i działalności gospodarczej obowiązujących od 1 lutego 2021 roku. Kluczowym punktem jest szczegółowe wskazanie kodów oraz nazw dla szerokiego zakresu usług i towarów, co może być przydatne dla przedsiębiorców planujących działalność w tych obszarach.
- Pełnomocnictwo - 01.02.2021:
Załącznik zawiera wzór pełnomocnictwa upoważniającego do złożenia wniosku o dotację na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla mikroprzedsiębiorców i małych przedsiębiorców. Kluczowym punktem jest potwierdzenie, że wnioskodawca spełnia wymogi określone w przepisach dotyczących dotacji, w tym warunki dotyczące spadku przychodów oraz statusu przedsiębiorcy.
- 15zze4_zal_nr_1_form_informacji_przedst_przy_ubieganiu_sie_o_pomoc_COVID-19.xlsx:
Załącznik zawiera wzór formularza informacji potrzebnych do ubiegania się o pomoc publiczną związaną z przeciwdziałaniem skutkom COVID-19. Kluczowym punktem dokumentu są szczegółowe informacje wymagane od wnioskodawcy, takie jak dane podmiotu, sytuacja ekonomiczna oraz wcześniejsze otrzymane wsparcie finansowe.
Pełne treści załączników znajdziesz w artykule.
rozporządzenia od 1 lutego 2021 r. - nabór wniosków
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Zielonej Górze
ogłasza nabór wniosków od 1 lutego 2021 r. do 31 marca 2021 r. na
o której mowa w rozdziale 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 stycznia 2021 r. w sprawie wsparcia uczestników obrotu gospodarczego poszkodowanych wskutek pandemii COVID-19 (Dz. U. poz. 152), z uwzględnieniem przepisów art. 15 zze4 ustawy z dnia 9 grudnia 2020 r. o zmianie ustawy
o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw.
(Dz. U. 2020 poz. 1842, z późn. zm.) - ustawa reguluje kwestie dotyczące dotacji, które nie zostały ujęte w rozporządzeniu.
Wnioski należy składać wyłącznie w postaci elektronicznej poprzez platformę praca.gov.pl
po opatrzeniu ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym
Wnioski złożone bez wymaganego podpisu nie będą podlegały procedurze rozpatrzenia.
Złożone wnioski zostaną rozpatrzone pod kątem formalnym i merytorycznym.
Urząd nie ponosi odpowiedzialności za awarię platformy praca.gov.pl, niewłaściwie przesłane
lub uszkodzone pliki.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
(68) 45 65 677, (68) 38 50 760 w godz. od 8.00 do 13.00
Wnioski na dotację mogą składać przedsiębiorcy, którzy:
- na dzień 30 listopada 2020 r. prowadzili działalność gospodarczą, oznaczoną określonymi kodami Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD) 2007 jako rodzaj przeważającej działalności* (Kody PKD w załączniku),
- przychód z ich działalności uzyskany w miesiącu poprzedzającym miesiąc złożenia wniosku był niższy co najmniej o 40% w stosunku do przychodu uzyskanego w miesiącu poprzednim lub
w analogicznym miesiącu 2020 r.; - nie mieli zawieszonej działalności gospodarczej na okres obejmujący dzień 30 listopada 2020 r. oraz w dniu składania wniosku,
- nie naruszyli ograniczeń, nakazów i zakazów w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ustanowionych w związku z wystąpieniem stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii.
Przedsiębiorcy, którzy złożyli wnioski o dotację (kod PSZ-DBDG) w poprzednim naborze od 19 grudnia 2020 do 31 stycznia 2021 r. również mogą złożyć wnioski w ramach niniejszego naboru.
UWAGA: Jak dołączyć dokument w sprawie
W celu usprawnienia kontaktów z PUP w Zielonej Górze dla przedsiębiorców, którzy złożyli wnioski
o wsparcie w ramach Tarczy Branżowej 7.0 i chcą przesłać dodatkowe informacje i wyjaśnienia dotyczące złożonego wniosku, załączamy instrukcję jak dołączyć dokument lub wnioskować
o anulowanie wcześniej złożonego wniosku:
- Zaloguj się na Praca.gov.pl
- Wybierz: „Dokumenty wysłane"
- Zaznacz wniosek, którego dotyczą zmiany
- Wybierz: „Kontynuuj korespondencję"
- Wybierz: „Pismo w sprawie"
- W pkt 4 wpisz treść pisma, które chcesz przesłać do Urzędu
- Istnieje możliwość dołączenia załączników. Maksymalny rozmiar załącznika to 4MB
- Przygotowany dokument należy podpisać profilem zaufanym lub podpisem elektronicznym.
-
Załączniki
Aktualne oferty odbycia stażu z Powiatowego Urzędu Pracy w Zielonej Górze
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt z doradcą klienta
telefon:
(68) 456 56 46
(68) 456 56 64
(68) 456 56 65
(68) 456 56 79
oraz poprzez adres e-mail: staze@pup.zgora.pl
- 1.721,90 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
- 2.066,30 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
- 861,00 zł Dodatek aktywizacyjny
- do 52.491,80 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia
Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.
ul. Batorego 126 A
REGON: 970140260
Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePUAP: /pupzielonagora/skrytka
e-Doręczenia: AE:PL-30705-61996-BSSBE-21
| Godziny pracy urzędu | |
| poniedziałek: | 7:00 - 15:00 |
| wtorek: | 7:00 - 15:00 |
| środa: | 7:00 - 15:00 |
| czwartek: | 7:00 - 15:00 |
| piątek: | 7:00 - 15:00 |
|
|
|








