Ankieta dla przedsiębiorców w ramach projektu pn. "Work & Life Balance Hub"
Wyświetleń: 632
Na prośbę Towarzystwa Oświatowego Ziemi Chrzanowskiej w Chrzanowie realizującego projekt nr POWR.02.01.00-IP.03-00-004/17 pn. „Work & Life Balance Hub" na podstawie umowy zawartej z Ministerstwem Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój:
- zwracamy się do Państwa z prośbą o wypełnienie ankiety, której celem jest przeprowadzeniu diagnozy dotyczącej struktury organizacyjnej i zatrudnienia w małych przedsiębiorstwach zatrudniających od 10 do 49 pracowników na umowę o pracę niezależnie od wymiaru etatu.
W przypadku gdyby Państwa firma nie zatrudniała od 10 do 49 pracowników, tj. nie spełniała warunków udziału w ankiecie, prosimy o przekazanie powyższej informacji do Państwa partnerów biznesowych, kontrahentów, dostawców, którzy posiadają taką liczbę zatrudnionych osób. Wypełnienie ankiety zajmuje około 20 minut. Równocześnie bardzo prosimy, aby dane które będziecie Państwo wpisywać w ankietę obrazowały sytuację w Państwa firmie na miesiąc październik 2019 r.
Link do ankiety: https://struktzatrmsp.webankieta.pl/
W oparciu o wyniki tej ankiety będą przygotowane innowacyjne i gotowe do wdrożenia narzędzia wpierające przeciwdziałaniu dyskryminacji kobiet i mężczyzn w miejscu pracy oraz w dostępie do zatrudnienia w małych firmach. Wszystkie Przedsiębiorstwa, które wezmą udział w ankiecie, otrzymają bezpłatnie na wskazany adres e-mail zbiorcze wyniki z przeprowadzonej diagnozy na temat „Struktury organizacyjnej i zatrudnienia w małej firmie zatrudniających od 10 do 49 pracowników."
Prosimy o wypełnienie ankiety do dnia 10 sierpnia 2020 r.
Szczegółowe informacje o projekcie znaleźć można na stronie internetowej: http://wlbh.pl/
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
- Załączniki
- ankieta przedsiębiorcy.pdf (pdf, 787 KB)
Aktualne oferty odbycia stażu z Powiatowego Urzędu Pracy w Zielonej Górze
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt z doradcą klienta
telefon:
(68) 456 56 46
(68) 456 56 64
(68) 456 56 65
(68) 456 56 79
oraz poprzez adres e-mail: staze@pup.zgora.pl
Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze zaprasza, podmioty funkcjonujące na terenie działania tutejszego urzędu do skorzystania z form aktywnych przewidzianych w Ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 735 ze zm.) tj.:
- staży,- prac interwencyjnych,
- refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy
oraz osoby bezrobotne, posiadające pomysł na własną działalność gospodarczą, do składania wniosków o udzielenie dotacji na rozpoczęcie działalności gospodarczej.
Wnioski na powyższe formy są do pobrania na stronie internetowej PUP ---> Dokumenty do pobrania
Na skróty
- - INFORMACJA O UMORZENIACH POŻYCZEK DLA MIKROPRZEDSIĘBIORCÓW W RAMACH TARCZY ANTYKRYZYSOWEJ
- Dofinansowanie podjęcia działalności gospodarczej
- Jak złożyć ofertę pracy
- Refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy
- Staże i bon stażowy
- Szkolenia i bony szkoleniowe
- Zasady zatrudniania cudzoziemców od 29 stycznia 2022 r.
- 1.491,90 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
- 1.790,30 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
- 746,00 zł Dodatek aktywizacyjny
- do 45.242,16 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Informacje o urzędzie
Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
ul. Batorego 126 A
ul. Batorego 126 A
65-735 Zielona Góra
NIP: 973-007-79-42
Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePUAP: /pupzielonagora/skrytka
NIP: 973-007-79-42
Elektroniczna Skrzynka Podawcza ePUAP: /pupzielonagora/skrytka
Godziny pracy urzędu | |
poniedziałek: | 7:00 - 15:00 |
wtorek: | 7:00 - 15:00 |
środa: | 7:00 - 15:00 |
czwartek: | 7:00 - 15:00 |
piątek: | 7:00 - 15:00 |
|